(044) 206-1-206 Абон. відділ (08:30-16:00)
(044) 205-33-88 Тех. підтримка (24/7)

Продовження карантину

31/03/2020

Шановні абоненти! Не зважаючи на продовження карантину, компанія Сітел продовжує працювати в штатному режимі. Всі заявки на нові підключення обробляються своєчасно. Служба технічної підтримки працює 24/7.

Також нагадуємо, що в рамках офіційного періоду карантину до 24 квітня, компанія не буде обмежувати доступ до мережі Інтернет включно у випадку несвоєчасної сплати послуг .

Для сплати за послуги компанії нема необхідності виходити на вулицю. Звертаємось з проханням сплачувати рахунки без комісії використовуючи платіжні сервіси (portmone.com)

© 2020 СІТЕЛ
ALL RIGHTS RESERVED