(044) 206-1-206 Абон. відділ (08:30-17:30)
(044) 205-33-88 Тех. підтримка (24/7)

Час переглядання потокового відео продовжує зростати

10.11.2021

У третьому кварталі 2021 року стрімінг відеоконтенту продовжив набирати обертів майже у всіх регіонах світу всупереч прогнозам щодо можливого зниження його популярності після зняття локдауну. Про це йдеться у дослідженні аналітичної компанії Conviva.

Дослідження охопило понад 500 млн унікальних глядачів по всьому світу, а також дані більш ніж 2800 облікових записів у соцмережах, понад 21 млн повідомлень та понад 18 млрд взаємодій через Facebook, Instagram, Twitter та YouTube.

Аналітики вказують, що у третьому кварталі 2021 року час перегляду потокового відео у всьому світі зріс на 21% порівняно з тим самим періодом 2020 року. Найбільше зростання було зафіксовано в Африці, Океанії та Південній Америці. У Північній Америці показники, навпаки, залишилися стабільними – зростання становило лише 2%.

Багато сервісів потокового мовлення стали вкладати значні кошти у відеоконтент у соціальних мережах, зокрема у YouTube. У такий спосіб їм вдається протестувати новий контент та популяризувати свою бібліотеку серед нової аудиторії, що вже призвело до збільшення переглядів на 8,4% та збільшення залучення користувачів на 24%. Аудиторія аккаунтів стрімінгових платформ на YouTube у третьому кварталі 2021 року зросла на 66% порівняно з аналогічним періодом 2020 року.

Примітно, що більшість користувачів (73%) продовжує дивитися відео на великих екранах, у тому числі через підключені телевізійні пристрої, смарт-телевізори та ігрові консолі. У Північній Америці цей показник становить 82%. При цьому жителі Азії, навпаки, віддають перевагу смартфонам.

Найбільшою популярністю серед глядачів у США користуються сервіси Roku, Amazon Fire TV та Samsung TV, причому Roku займає позицію лідера з часткою в 31,1%. Частка тих, хто користується Amazon Fire TV, впала з 20% у третьому кварталі 2020 року до 16,8% у третьому кварталі 2021 року. У Samsung цей показник, навпаки, виріс майже на 3 відсоткові пункти і склав 12,2% від світового часу перегляду. LG TV, Android TV, Apple TV та Chromecast також продемонстрували позитивну динаміку за останній рік.

© 2021 СІТЕЛ
ALL RIGHTS RESERVED
ipv6 ready