Skip to main content
(044) 206-1-206 Абон. відділ (08:30-17:30)
(044) 205-33-88 Тех. підтримка (24/7)

Під час карантину

28.04.2020

На сьогоднішній час наша компанія продовжує плідну роботу в наданні якісних послуг доступу до мережі Iнтернет. Кількість заявок завдяки карантинній самоізоляції збільшилася в рази. Тому компанія вводить кілька нових монтажних бригад для своєчасного виконання замовлень на підключення і будування нових елементів власної транспортної мережі.

Компанія Сітел співпрацює з державними органами, що протидіють поширенню пандемії. Так, компанія надає безкоштовний канал доступу до мережі інтернет для щоденних відеоконференцій спеціалістів і робітників Міністерства охорони здоров’я (МОЗ).

Під час карантину багато компаній мають складнощі з дотримуванням періодів оплати комунікаційних та інших послуг. Керівництво компанії з розумінням ставиться до цієї ситуації і, в будь-якому разі, продовжує надавати послуги державним бюджетним установам.


Абон. відділ (08:30-17:30)
(044) 206-1-206
Тех. підтримка (24/7)
(044) 205-33-88
Київ, 03150 вул. Василя Тютюнника 37/1
пов. 2, офіс № 500