Skip to main content
(044) 206-1-206 Абон. відділ (08:30-17:30)
(044) 205-33-88 Тех. підтримка (24/7)

Робота під час карантину

19.03.2020

Шановні абоненти! В зв’язку з карантином, компанія Сітел продовжує працювати в штатному режимі. Всі заявки на нові підключення обробляються своєчасно. Служба технічної підтримки працює 24/7.

Також, в зв’язку з ситуацією, що склалася, ми не будемо обмежувати доступ до мережі Інтернет на протязі карантину до 3 квітня включно у випадку несвоєчасної сплати послуг .

Для сплати за послуги компанії нема необхідності виходити на вулицю. Звертаємось з проханням сплачувати рахунки без комісії використовуючи платіжні сервіси (portmone.com)


Абон. відділ (08:30-17:30)
(044) 206-1-206
Тех. підтримка (24/7)
(044) 205-33-88
Київ, 03150 вул. Василя Тютюнника 37/1
пов. 2, офіс № 500